کی گفته ۳۴ کمه؟؟؟
دقیقا کی گفت کمه؟؟؟
خیلی اتفاقا خوبه
بچه ها تو روقران به بقیه استرس ندین وقتی از چیزی اطلاع ندارین
بعضی ها واقعا استرس میگیرن
تروخدا نکنین
نه خوبه از ۳۰ به پایین کمه
نه خوبه از منم۳۵
منم ۳۴ بود امروز گمونم خوبه
عالیه ۳۴
ن بابا برا هفته شما خوبه عزیزم
نه من ۳۵هستم خوبه
همینجوری بارداری واسه هممون سخت و پر استرس هست سعی کنیم همدیگرو اروم کنیم روحیه بدیم به هم اطلاعات غلط و اصلا پخش نکنیم
اگه میخوای سوال بپرسی اکی بپرس
ولی اینکه میای میگی دکتر چیزی نگفته ولی مثل اینکه کمه این یعنی هم اطلاعات غلط رو منتقل میکنی هم یکی واقعا استرس میگیره
نکنین تروقران نکنین
برای من ۲۸ عزیزم نگران نباش
زیر ۳۰ سرکلاژه
نه خوبه خیالت راحت
نه اتفاقا خوبه
میگم شما چطور سوالاتونو مینویسین ک میاد رو صحفه همه میبینن من چن بار سوال پرسیدم ولی نمیدونم کسی جواب داده یا ن
۳۴خوبه عزیزم من امروز رفتم سونو گفت ۲۹ .۳۰شده سرویکست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.