۸ پاسخ

منم آنومالی۳۴بود سرویکسم مجدد دو سه هفته بعدش چک کردم شیافم داده بود بهم تا ۲۸ هفته چک کردیم سرویکسمو

به من گفت خوبه

منم هفته ۱۶ واژینال ۳۴ بود گفت خوبه و دیگه هم چک نکرد

خوبه..

زیر ۳۰ خوب نیست
برای شما خوبه سعی کن استراحتت بیشتر از کار کردنت باشه
زیاد سرپا نباش
کار سنگین نکن
پله بالا پایین نکن
رابطه هم اگر منع نیستی اروم و سطحی باشه
دسشویی هم فرنگی برو

خوب بوده جیزی نگفته

۳۲ که خوبه من بارداری اول ۳۴ بودم الانم ۳۶ مشکلی نیست

زیر ۳۰خوب نیس
ی مدت استراحت کن تا بری دکتر و سونوی مجدد

سوال های مرتبط

مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد