سلام مادرهای عزیزمن دخترم ۴ماه و۱۰روزه هست هنوزخیلی به بغل غلت نمیخوره وکپنمی افته بنظرتون برای غلت زدن وکپ افتادن دیرنکرده؟
پسر من دو روزه میگه یا یا یا
بابا ددد
ای جونم ماشالله خدا حفظش کنه براتون عزیزم😘😍❤️
قبلش آواسازی میکرد یا یه مدت ساکت شده بود؟
مبارکع
خداحفظش کنه چندکیلوعه دخترت حس میکنم یکم ریزع مثله پسرمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.