۶ پاسخ

سلام مادرهای عزیزمن دخترم ۴ماه و۱۰روزه هست هنوزخیلی به بغل غلت نمیخوره وکپ‌نمی افته بنظرتون برای غلت زدن وکپ افتادن دیرنکرده؟

پسر من دو روزه میگه یا یا یا
بابا ددد

ای جونم ماشالله خدا حفظش کنه براتون عزیزم😘😍❤️

قبلش آواسازی میکرد یا یه مدت ساکت شده بود؟

مبارکع

خداحفظش کنه چندکیلوعه دخترت حس میکنم یکم ریزع مثله پسرمن

سوال های مرتبط

مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی