بصورت آوا از ۶ماهگی
ولی بصورت کلمه ی معنادار ، ۹ماه به بعد
من خیلی باهاش تمرین و صحبت میکنم ایران تقریبا یک ماهه دد رو میگه، بَ بَ روهم چند هفتس و تازه چند روزه میتونه بگه قاقا و قوقو حرف ق رو تازه یاد گرفته بگه.
نَ نَ روهم مدتهاست میگه
از شیش ماه میگه پسرم همین دوتارم میگه
دختر من ی روز گفت بابا ۴/۱۵روز دیگه نگفت
منکه یه هفته به هفت ماهگی دد وبا ونه وهوی وهای ومیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.