بچه از چند ماهگی دَدَ و بابا میگه؟؟؟؟

۵ پاسخ

بصورت آوا از ۶ماهگی
ولی بصورت کلمه ی معنادار ، ۹ماه به بعد

من خیلی باهاش تمرین و صحبت میکنم ایران تقریبا یک ماهه دد رو میگه، بَ بَ روهم چند هفتس و تازه چند روزه میتونه بگه قاقا و قوقو حرف ق رو تازه یاد گرفته بگه.
نَ نَ روهم مدتهاست میگه

از شیش ماه میگه پسرم همین دوتارم میگه

دختر من ی روز گفت بابا ۴/۱۵روز دیگه نگفت

منکه یه هفته به هفت ماهگی دد وبا ونه وهوی وهای ومیگه

سوال های مرتبط

مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۹ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱۲ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان حیدر آغا مامان حیدر آغا ۱۱ ماهگی