مامانای مشهدی کسی ختنه لیزری انجام داده؟کجا؟

۱ پاسخ

اره عزیزم من پسرمو ۲۰ روز پیش ختنه لیزری کردم عالی بود اصلا بچه اذیت نمیشه…البته پسر اولمم لیزر کردم پیش همین دکتری که دومی رو بردم خوبه دکترش…دکتر شکوهی..مطبشم تو شریعتی…۰۵۱۳۵۲۲۴۸۵۸
اینم شماره مطبش

سوال های مرتبط

مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی