۸ پاسخ

چندساعت گذاشتی بمونه؟ سشوار بگیر بهش ... موهاتو گذاشتی لای فویل؟

باید شارژش کنی

باید شارژ شه دکلره
بار اول یه دفعه به پایه نمیرسه

کراتین نکرده بودی توی سالهای گذشته؟!

مشکل هورمونی نداری؟ یا اینکه حنا نذاشتی سرت یا کلا چیزای گیاهی مثل وسمه؟

باید خیلی تایم زیادی بزارم

پریود نیستی؟
شاید جنس موهات جوریه که دیر رنگ باز میکنه

شیر خودتو میدی یا پریودی؟

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی