سلام. دوستان کسانی که تازگی آزمایش قند دادن چقد شد هزینتون

۸ پاسخ

من از بهداشت فرستاد رایگان بود

آزمایش گلوکز و خون برای آنزیمای کبدی باهم شد سیصد با بیمه و تکمیلی (آزمایشگاه خصوصی)

من با ادرار ی ۵۰۰ شد

میتونین برین بهداشت رایگان انجام بدین

بدون بیمه آزاد
شد ۳۷۱

بیمارستان اگه نامه از بهداشت بگیری رایگان

قند و تیروئید باهم که ۴ بار ازم خون گرفتن بدون بیمه ۶۵۰ شده تقریبا

دكتر واسه من قند دو ساعته نوشته بود با چكاپ و كشت ادرار شد ٩٥٥ تومن ازاد

سوال های مرتبط

مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی