۷ پاسخ

منم 🥱

مثل من🥲

من روزی ی ساعت میرفتم پیاده روی
خیلی کمکم کرد خیلیییییییی

عزيزم بذار ٣٩ هفته شدي ورزش كن پياده روي كن ولي گفتن توي ورزش نبايد بيش از حد خودتو خسته كني چون بچه هم انرژيش كم ميشه واسه زايمان جون نداره. در حد نرمال رابطه جنسي هم خيلي كمك ميكنه

بزا فروردین ک شروع شد بعد پیاده روی هاتو شروع کن

همدردیم 😐 منم واقعا میخوام زایمان کنم زود

صبر کن اول فروردین شد ورزش و پیاده روی کن

سوال های مرتبط