چه عجله ای داری بذار بچه خوب برسه
نه پایین نیس
خاکشیر با گلاب بخور
پیاده روی کن حتما
گل مغربی بزار
زیر دوش آبگرم اسکات بزن حداقل دهانه رحم نرم بشه
عزیزم زود به دنیا اومدنش نه به صلاحه توعه نه بچه بزار اون تو کامل برسه و وزن بگیره
منی ک ت این هفته شکمم اومده پایین دکترم شیاف داد 🥲
شیاف گل مغربی استفاده کن
هنوز زوده
من پیاده روی میکنم
من نمیدونم چرا همه میخوان زود زایمان کنن، وقتی دنیا بیاد تازه میفهمید روز خوشتون بوده 😅😂 واقعا بارداری خیلی راحت تره تا نی نی داری و اینکه هرچقدر بیشتر تو شکم بمونه بهتره خدای نکرده احتمال دستگاه رفتن و مریضی و ... کمتر میشه نی نی نارس خیلی سخته مراقبتش
فک نکنم پایین اومده باشه 😁
ایده ای نداریم غیر از پیاده روی 😄
برای زایمان زوده
پیاده روی میکنی
بچه بزار بزرگ تر بشه ابن هفته های آخر خیلی مهمه هرچی بیشتر باشه تا ۳۸ بهتره الان هنوز خیلی زوده ک
اره یه کم
زود نیس؟منم با توعه زایمانم
نه نیومده
خاکشیر پیاده روی رابطه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.