۲۵ پاسخ

خداایااااا چقدر بادیش خوشگلههه🥺😂😍
خدا حفظش کنه
این عکس چهارتایی باحالو چطوری درست کردین؟😍 سونوگرافی ها که دیگه عکس فیزیکی نمیدن دستمون

نانا چقد گشنگ شده🥹🧸✨️

چه گوگولی خوشگل شده عزیزم

ای خودااااا چیقده قشنگههه😍😍😍

ان شالله ب خوبی ک زایمان کردم سه نفره عکس میگیریم تو یک قاب 🙏😘🧿

خیلی قشنگ شده😍😍

وایی چطور جوری نمیشی نگینارو میچسبونی ب شکمت
من اینجوری شکم میبینم جوری میشم🥴🥴🥴 حس میکنم چندشم میشه شکمم گزگز میکنه🥴🥴🥴😂

خوش قدم باشه 🥹💗

چقدر قشنگ🥹😍

چه قشنگ🤩🤩
باچی‌چسبوندی نگیناروگلم!؟

آی جووووووونم

خیلی قشنگه😍

کاشکی منم میتونستم بشینم یا حداقل ایستاده ی عکسی بگیرم🫠😒

منم ایده گرفتم😚😋

چجوری شلوار لی میپوشی
😞😣

ای جانم😍😍😍
خیلی قشنگه
مبارک جفتتون باشه😍🎀

وای چقدر خوشگل😍 منم خیلی دوس دارم از این عکسا ایشالله حتما میگیرم🥹🤰🏻

من هنوز لباس نخریدم براش ک باهاش عکس بگیرم

خیلی قشنگه انشاالله به سلامتی فسقلتو بغل کنی 😍😍
ایده ی دیگه ای به جای نگین نداری اخه تو خونه نگین ندارم😂

عزیزم چه قشنگ 🤩🥰

اولش فکر کردم مدل لباست اینجوریه🥺😂
مبارکه، خیلی ناز شده عکست😍

عزیزم🥹😍🥰🐥

انشاالله بسلامتی بغل بگیری چقدر قشنگه عکستون

عالیه ♥️♥️

چقد قشنگ😍😍

سوال های مرتبط