عکس دخترم تو سونو گرافی ۲۸ هفتگی بماند به یادگار💖

تصویر
۱۰ پاسخ

ای جانم منم دو هفته دیگ باید برم وزن نی نی چقد بود

سونو وزن از چند هفتگی انجام میدن؟

اوخییی مادر خدا نگهش داره😍🫂
این سنو رنگیه خودتون گفتید انجام داد یا واسه سنو رشد کلا دکتر خودش انجام میده؟

دستش تو بینی شه یا من اشتباه میکنم😅

خدا حفظش کنه عزیزم، منم دیروز رفتم سونو ۲۷ و دو روز بودم که سونو گفته ۲۷ هفته و وزنش ۱۰۳۷ بود که دکتر سونو گفت نسبت به هفته اش خوبه

خدا حفظش کنه ای جان

این سنو سه بعدیه؟

وزن بچت چقدر بود

عزیزمممم💖💖

ای جانم مبارکتون باشه

سوال های مرتبط

مامان اقا مهدیار🩵🧡 مامان اقا مهدیار🩵🧡 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ژیوان و ژیانام مامان ژیوان و ژیانام هفته سی‌وپنجم بارداری