۱۳ پاسخ

من ۱۳ اردیبهشت یکی دو روز فرقمونه
سونو وزن رفتی چند بود وزنش؟؟؟

اخی عزیزم اردیبهشته 😍😍

تاریخ زایمان فقط خودم یکم‌تاهفتم عید 😆همه گیر خودشونن و عیدن

یه روز فرقمونه 😍 انشاالله به سلامتی زایمان کنیم

روزای اخرهریه روزشوده روزحساب کن ازبس دیرمیگذره🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

عزیزم بچه های ما مثل همن 🥰

دو روز ازت جلو ترم😍😄😄
طبیعی یا سز؟

باهم یکی هستیم.
من ۹ اردیبهشت زده

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

آخی منم ۱۰ اردیبهشت هستم😍😍

بسلامتی .انشالله قسمت ما .عزیزم به خیر و خوشی زایمان کنی

هم هفته هستیم منم ۳۱ هفته و ۴ روزم.
ولی زایمان من فروردین ماهه یعنی ۳۶ روز بعد

منم ۲۰ روز🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد