۶ پاسخ

من 16 رفتم سونو واسع جنسیت دادم 151 گرم بود

من 23 هفته و چهار روز 580 گرمه
33 هفته کامل 2200 بود

یکم زود نرفتی

زوده الان

طبیعیه عزیزم

برای منم کمتربود صدکش30درصد بود نمیدونم خودمم نگران رشدش هستم

سوال های مرتبط

مامان ❤جانان m. m💙💙 مامان ❤جانان m. m💙💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی