فداتشم من برعکس توهم 😂😂
عاشق ترشیجاتم
اونروز راه انداخته بودم چاقاله میخواممم داشتم دیوونه میشدم
شوهرم رفت ۱ ساعت بیرون موند تا برام چاقاله پیدا کنههه😂😂از قیافه شوهرم خستگی و کمک میبارید
الانم آلوچههه میخوام ولی فصلش نیست که😂😂😂
من کلی رعایت کردم نخوردم کنترل شده شیرینی جات خوردم دوشنبه جواب ازمایشم بردم پیش دکترم گفت دیابت لب مرزی
اینقد ناراحت و عصبیم حدنداره
اره در کنارش میوه و اجیل هم میارن دیگه اونارو بخور شیربنی نخور
بخور کم بخور
منکه مدام میخورم😂
بخور ولی به اندازه زیاده روی خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.