۹ پاسخ

اشکال نداره گلم😟تهران باپیک براتون نمیارن یه فروشگاه انتخاب کن لباساهم بگو با سایزدقیق پیک بیاره

وای منم انقددخترم لباس خونگی نیازداره

منم میترسم‌نرفتم هنوز براش خرید

نخر حالا چیزی نمیشه الان شرایط مگه عادیه؟ مخصوصا تو تهران اگه میبینی تو گهواره یسریا حرف لباس و عید میزنن تو شهرشون تاحالا صدای انفجار هم نشنیدن اکثرا

منم نخریدم میترسم برم

نرو عزیزم ارزش نداره فعلا بمون بعد میگیری

اصلا نرو عزیزم واقعا وضعیت خطرناکه چون همش داره میزنه دیروز شوهرم نزدیک بود بهش ترکش بخوره شانس آورده خورده به ماشین اصلا نرو

من‌رفتم شهر ری دیروژ خریدم
پدافندا هی روشن میشدن
دخترم ترسید امروز یه تبخال گنده زد
۶سالشه

کحای تهرانی

سوال های مرتبط