روزی دوبار ی قطره چکون بده خوب مبشه اگ شیشه یا پستونک میخونه بعد هربار خوردن نیستاتین باید ضدعفونی بشه
نیستاتین چطوری بهش دادی؟
روش تمک بریز اول میسوزه بعد خوب میشه،یکی دوبار انجام بدی آفت میره انشالله
قارچه برای پسر من دکتر هم به من کپسول داد هم به پسرم پودرشو میریختم تو اب بهش میدادم یه رپزه خوب شد ولی بایذ ۳روز میداذم که ریشه کن بشه
فقط شیر بز جوابه..اگه بز شیرده نزدیکتون باشه..بعدازظهر ببرش مستقیم بدوش تو دهنش همون باراول خوب میشه
در کنار دارویی که میدی برای التیامش بستنی هم بده بخوره . دردش رو کم میکنه اون ناحیرو بیحس میکنه
ببین این ک میگم اصلا خوب نیست و توصیه نمیشه
ولی یکی دو بار مهیار واقعا نیستاتین جواب نداد بهش دکتر ب من داد،کپسول فلوکونازول ۱۰۰,سریع خوب میشه،هر ۳ روز یکبار،میریختم تو ۵ سیسی اب پودرشو
الانم باز افت شدید زده،دارم نیستاتین میدم ف تا شیشه خورده هنوز خوب نشده
اگه میتونی از عطاری پودر پوست انار بگیر بپاش روی جاهایی که افت زده
شیر بز اگه پیشتون بز هست ببرمش مستقیم سه روز عصر تودهنش بدوش گرم زود خوب میشه
۳ روز طول میکشه تا با این قطره خوب شه ماهه پیشم دختر من همین مشکلو داش هیچی جز شیر نمیخورد
رب انارم برای افت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.