۵ پاسخ

اخی نی نی این سنی دوس دارم
پسر‌من بهمن ب دنیا اومد
با وزن ۳۶۰۰
منم روز زایمانم رو خیلی دوست داشتم
الان ۳ سال و یک ماهشه
با وزن نزدیک ۱۵😀😀
اصلا مثل نوزادیش تپلی نیس
قدشم اون موقع ۵۰ بود الان ۱۰۲حدودا دو برابر شده نیم متر بود کلا به دنیا که اومد😀

چه جالب پسر من ۲۷ فروردین

عزیزززم ،،خدا نگهدارش باشه ان شاالله

ماشاالله خدا نگهداره زادروزش مبارک 😍🎉
پسر منم 27 اسفند بدنیا اومده

عزیزممم عکس الانش بزار

سوال های مرتبط