۴ پاسخ

متاسفانه برای منم ۵ درصد بود داپلرم مشکلی نداشت حالا دو هفته دیگه قراره دوباره برم سونو البته پودر ال ارژنین،لیدی میل و امپول انوکسا داده توکل به خدا

از من صدکش 7 بود خون‌رسانی یکم مشکل داشت
الان آمپول آنوکساپارین هر روز استفاده میکنم با دوتا قرص آ اس آ
پودر لیدی میل هم روزی دو پیمانه استفاده میکنم .
اما حتما باید به پزشکت مراجعه کنی تا مشکلت رو تشخیص بده اینجا هر کسی تجربه شخصی خودش میگه و ممکنه برای شما متفاوت باشه.

عزیزم حتما باید سونو کالر داپلر بدی که وضعیت خونرسانی جفت بررسی بشه و با توجه به اون دکترت تصمیم می‌گیره چیکار کنی

صدک اش کمه ، اونو بابد دکتر ات تشخیص بده عزیزم
مگ چند کیلوء؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان 💞👨‍👩‍👧 مامان 💞👨‍👩‍👧 هفته سی‌وهفتم بارداری