متاسفانه برای منم ۵ درصد بود داپلرم مشکلی نداشت حالا دو هفته دیگه قراره دوباره برم سونو البته پودر ال ارژنین،لیدی میل و امپول انوکسا داده توکل به خدا
از من صدکش 7 بود خونرسانی یکم مشکل داشت
الان آمپول آنوکساپارین هر روز استفاده میکنم با دوتا قرص آ اس آ
پودر لیدی میل هم روزی دو پیمانه استفاده میکنم .
اما حتما باید به پزشکت مراجعه کنی تا مشکلت رو تشخیص بده اینجا هر کسی تجربه شخصی خودش میگه و ممکنه برای شما متفاوت باشه.
عزیزم حتما باید سونو کالر داپلر بدی که وضعیت خونرسانی جفت بررسی بشه و با توجه به اون دکترت تصمیم میگیره چیکار کنی
صدک اش کمه ، اونو بابد دکتر ات تشخیص بده عزیزم
مگ چند کیلوء؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.