کیا صدک رشد بچشون 3 درصد بود ؟من خیلی میترسم

۹ پاسخ

من😭
غصم گرفته اصن معلوم نیس از چیه خون رسانی گفتن عالیه انگار ژنتیکی هس هر چی میخورم انگار ن انگار این ۳ ماه آخر هیچی از بارداری نفهمیدم از یه طرف وزن کم از یه طرف دیگه ام ک میگن باید تا ۳۷ هفته زایمان کنی
واس شما هم سونو داپلر و اینا نوشته؟

سلام از منم صدکش 3 بود اما دکترم گفت باید لیدی میل بخورم ی چندتا دونه قرص نوشت نگران نباش انشالله که خوب میشه ترس . استرس خطر داره گلم نگران نباش خدا خودش کمکمون کنه

دختر من ب دنیا اومد ۲کیلو بود رشدش خیلی کم بود من ۳۵هفته ۱۸۰۰بود وزنش ۳۸هفته زایمان کردم ۲کیلو هفته های اخر اصلا وزن نگزفت برعکس همه

من زیر یک درصد بود لیدی میل و ال ارژنین خوردم شده سه درصد

کاهو روزی ۱ دونه
حلیم هرروز
بستنی هرروز
شیر هرروز
طوری وزن میده ک نگو

وزنش چند بود عزیزم؟

رشدش‌ چند هفته عقب بود؟

فک کنم زیر ۱۰ اوکی نباشه دکترت چیزی نگفت؟؟

من
منم میترسم...

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد