چنتا فاز عسلویه رو زدن که چهل درصد گاز کشور رو تامین میکرد. احتمال داره یکم برا گاز مشکل پیش بیاد
حالا باز خوبه داریم میرم سمت گرما اگ زمستون بود بیچاره بودیم
خدا نکنه ولی جنگه هر چیزی ممکنه باید آمادگی داشته باشیم🫠
دوباره چی شده مگمیشه سرما بدون گاز
خداخودش نجاتمون بدع
نه عزیزم قطعی نداریم خداروشکر اطلاعات ازمنابع معتبره
همین بدبختی کم داشتیم😂😂
چرا قطع بشه مگه باز نیروگاه زدن
واسه چی قطع شه؟؟
احمالش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.