استفراغ تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

اره بابا منم یهو بالا میارم

اره عزیزم تو بارداری هر لحظه اش طبیعی هست

اره دخترداییم تا ماه خودش بالا میاورد

اره عزیزم بعضیا تااخر بارداری دارن

از اول نداشتی ؟
من از اول داشتم تا به الان

سوال های مرتبط

مامان 🧡🐣🧡 مامان 🧡🐣🧡 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری