خانما هرجیزی ک برا وزن دهی جنین خوبه بهم‌بگید لطفا

۹ پاسخ

سینه مرغم خیلی خوبه دکتر من میگ روزی یه تیکه بخوری خوبه حالا ابپز یا کبابی یا هرجور دوست داری

حلیم . گوشت . حبوبات. بستنی. میوه

دکترم بهم گفت ماء الشعیر بخور و قرص امگا ۳ هر روز بخور

پروتئین بخور، من ک فقط تخم مرغ و کباب میخورم

پروتئین لبنیات آجیل

موز
یه سری شیر خشک مخصوصا مادران هست برای وزن دهی

مغزیجات

کباب
بستنی
دلستر انگور

کباب آجیل حلیم بستنی بادوم‌زمینی

سوال های مرتبط

مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری