سینه مرغم خیلی خوبه دکتر من میگ روزی یه تیکه بخوری خوبه حالا ابپز یا کبابی یا هرجور دوست داری
حلیم . گوشت . حبوبات. بستنی. میوه
دکترم بهم گفت ماء الشعیر بخور و قرص امگا ۳ هر روز بخور
پروتئین بخور، من ک فقط تخم مرغ و کباب میخورم
پروتئین لبنیات آجیل
موز
یه سری شیر خشک مخصوصا مادران هست برای وزن دهی
مغزیجات
کباب
بستنی
دلستر انگور
کباب آجیل حلیم بستنی بادومزمینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.