نه عزیزم فرنی قند خونت رو بالا میبره و وزن خودت رو زیاد میکنه. دختر من تپل به دنیا اومد و من فقط هشت کیلو و نیم چاق شدم الانم هفته سی و شش بارداری هستم و تا حالا هشت کیلو چاق شدم و وزن جنینم بیشتر از حد نرماله. سعی کن حتما هر روز حدود ۸۰ تا ۱۰۰ گرم پروتیین بخوری. این عدد منظور وزن گوشت و مرغ نیست شما حداقل باید صد گرم گوشت یا صد و پنجاه گرم مرغ بخوری. حتما گردو و بادام بخوری میوه بخوری لبنیات در حد دو لیوان شیر و یا یک کاسه ماست بخوری اما برنج و کربوهیدرات اندازه مصرف کنی. وزن جنین اول بستکی به ژن داره و بعدش تغدیه سالم کالری اندازه اما پروتیین خوب و بالا (نه بیش از حد)
اسم شیر خشک بیونیور هست
شیرخشک چاقی بخور از دارو خونه بگیر
اره عزیزم میگن که فرنی خیلی تاثیر داره
معجون
حلیم
کباب
بلال
ماستو بستنی های کاله
من ازمایش ها و وزن و قد رو دادم چت جی پی تی و بهم اندازه مناسب رو توضیح داد که از هر چیزی چقدر در روز لازم دارم برای وزن جنین. از هفته بیستم شروع کردم و حالا هم خودم نرمال وزن اضافه کردم و هم جنین خوب رشد کرده و از بچه اپلم خیلی درشت تر هست. البته که وزن زیاد جنین حتما از سلامتش نیست وزن خوب مهمه😍
اره با آرد برنج
خیلی خوبه
بله عزیزم اگه قند نداشته باشید عالیه
عالیه فقط شکر خیلی کم بریز یا به جاش شیره خرما یا انگور بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.