۶ پاسخ

نه باهمه

ن دیگ چیزی نمیدم

ن من نمیدم دیگ

طعمش چه طوره خوشمزست؟

ن اهن دارع خودش

نه دیگه هم اهنه هم مولتی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی