۱۰ پاسخ

برا تب بالای ۳۸ درجه دکتر به من گفت شیاف بزن

دختر منم انفولانزا گرفته از صبح دوبار بردم دکتر یبار سرم زد دوساعت تبش قطع شد دوباره شروع شد الان بروفن دادم نیومد پایین دوباره شیاف گذاشتم ببینم میاد پایین دکتر گفت تا ۳ ۴ روز همینجوری تب داره

۷سیسی۱۴کیلو هستش الان گرفتم ۳۸بود با نیم درجه اضافی

الان تب دخترم گرفت با نیم درجه اضافی ۳۸بوپ

چقدر باید بروفن بدم ۱۴کیلو هستش

با این تب سنج ها

تصویر

نه شیاف نزن چون استامینوفن دادی
حالا میتونی بروفن بدی

در ضمن آنفولانزا گرفته ببرش دکتر سریع تر

شیاف نمی‌دونم ولی الان میتونی بروفن بدی

بله بعد یک ساعت باید شیاف بزنی

سوال های مرتبط