۵ پاسخ

تغیر بده چون من خودم رو کابینت خیل چیزا میزارم و خیلی موقع آشپزی لازم
بزار روی میز ناهاری خوری بهتر

اگ تو دست و پات نیست جاش خوبه

چقد جاش قشنگیه اون پنجره در کنارش اون گلدون خیلی حس خوبی داد بهم

الهي🤣🤣🤣امروز حسابي با گلدونت درگيري

خیلی بلاتکلیفه

سوال های مرتبط