بیرون بخوام برم اره.کرم ضدآفتاب میزنم و رژ،خط چشم و ریمل و رژگونه رژلب
در حد رژ و ریمل و مداد ابرو اونم گاهی به گاهی نه مداوم
اره چرا نکنم
بله. بدون ارایش نمیتونم
البته ارایش کم
گاهی وقتا مهمونی بخوام برم
وگرنه کلا از بارداری به اینور از آرایش خوشم نمیاد
والا من که همیشه آرایش دارم اونم در حدی غلیظ 😂🤷♀️
در حد رژ
برا نی نیم میترسم ضرر داشته باشه چن روز پیش یه رژ بدون سرب وضدافتاب مخصوص بارداری خریدم گفتم مواقع ضروری استفاده کنم
من کع از اولش ارایش نکردم اخه جاییم نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.