۸ پاسخ

مگه عصب کشی و پر کردن ضرر داره؟؟؟
دوروز پیش که پیش دکترم بودم یه خانم باردار اومد پرسید از دکتر ایشونم گفت مشکلی نداره برو عصب کشی یا پرش کن🤔🤔

بارداری اولم دندونم رسید به عصب که نمی تونستم تحمل کنم آبم میخوردم می رفت داخل رفتم عصبش و کشید و مواد گذاشت تا بعد زایمانم برم درست کنم.

من که نتونستم تحمل کنم بعد سه روز رفتم دندون پزشکی و واسه بعدش استامینفون داد

لعنت به دندون درد اصلا با هیچی اروم نمیشه به اعصاب خورده دندونم دوتام هستن فقط حوله داغ میکنم میزارم رو لپم😥

فقط ژل دندان درد

هیچی انقد مشت کوچولو ب لپم میزنم تا آروم شه،گاهی آب نمک قرقره میکنم

فقط قطره دنتول بگیر از داروخانه بذار رو همون دندون ک درد میاد
ضرر هم نداره
عفونت رو از بین میبره
و اینکه کلا دردش خوب میشه

میخک ونمک تو قابلمه وآب بزاز بجوشه بعد هر نیم ساعت دندوناتو بشور تا دو سه روز خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد