خانما شما تو بارداری چ قرصایی مصرف میکنین

۴ پاسخ

من روزانه کوالی فول، ویتامین دی ۱۰۰۰، امروزم رفتم برام مولتی ویتامین نوشت یک روز در میون، هفته ای یکی دو تا امگا۳، و روزانه قرص ضد تهوع

منم امروز تازه رفتم تشکیل پرونده بارداری دادم بهم قرص فولیک اسید داد قرص د۳هم گفت از داروخانه بگیر.

سلام
من قرص آهن فروفورت میخورم هر روز
مولتی ویتامین
امگا ۳ هفته ای دو بار
کلمگزینک (کلسیم و منیزیم و روی) روزی یدونه
ویتامین دی هزار روزی یدونه
فاموتیدین و لانزوپرازولم واسه معده

د3
فولیک اسید
اسپرین

سوال های مرتبط

مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان هفته بیستم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی