خانما شما آرایش میکنین تو بارداری

۲۰ پاسخ

اره عزیزم ولی نه خیلی غلیظ

فقط یه ضد آفتاب یه رژ تمام

ولی فک نکنم در حد ی رژ و کرم مشکلی باشه

کلا قبل بارداریمم زیاد اهل آرایش کردن نبودم من فقط ی رژ میزنم و بس زیاد آرایش کردن غلیظ رو دوست ندارم

سلام گیاهی مشکلی نداره

بنظرم بستگی ب جنسیت بچه هم ربط داره سر دختر خانوما ب خودشون میرسن سر پسر حوصله ندارم موهامو شونه بزنم😐😂

بله من انجام میدم انقدر حساس نباشید

میشه آرایش کرد ولی من نمیکنم چون اصلا حوصله ندارم واقعا🫠

صدرصد

تا الان فقط ضدافتاب و ریمل زدم...

من کلا از قبل هم اوازم آرایش وگان استفاده میکردم الانم تو بارداری مشکلی نداره انجام میدم

فقط رژ

محصولات گیاهی استفاده کن خیالت راحته

من گه گداری که مجبور باشم بله انجام میدم

مگه تو بارداری آرایش کنیم ایرادی داره؟؟

اره بابا چقد سخت میگیرین اخ

اره عزیزم

بله.

من که اره بقیه رو نمیدونم ولی بعضیا اصلا نمیکنن! بنظرم زیاد نباید حساس باشی

بله من میکنم

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی