یه چای ساز میگیری ۵ تومن خب 😐کتری قوری ۵ خیلیه فقط ظاهر داره بعد یه مدت خراب میشه از ظاهر میوفته اگ همیشه استفاده میکنی
عزیزم این دستش حرارت ببینه ذوب میشه ازن لعابیا بخر دستش و خود کتی ی جنس هستن یا استیل بخر
نه زود خراب میشن گلم
اره من پرسیدم ۷ تومن
نه عزیزم
با احترام سلیقه من نیس🌺
من پارسال خریدم دو
فک کنم روی ۴۳۰۰ اینا باید باشه گلم
وای چرا یادم انداختی کتری قوری ندارم😭😭😭😂😂😂حالا بیا شوهرو راضی کن بخره مگ راضی میشا
من خوشم نیومد
....
خیلی گرونه بابا
زیاد هم خوشکل نیس
نه عزیزم گرون میده
خوشگله ولی ۵۴۰۰زیاده
با احترام نه گرون میده لعابی رو
با احترام ن
بلهه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.