من تاحالا هسچ دکتری عکس ونگاه نکرذه فقط گزارش ونگاه کردن
چرامن رفتم پیش ی دکتر خوب قدیمی چندتاا داروداد مصرف کردم فعلا باسونو گفت خوب شده دیکه جنک شده نرفتم لتروزول واینابخورم واقدام کنم بعد گفت اقدام بکن اگه باردار نشدی بعد لاپاراسکوپی کن
فعلا ک شرایط ایجوره
اره فرق داره عفونت لگن خیلی گسترده است
اره میگن فرق داره عفونت واژن زیاذ باشه میرنه ب لوله ها ازاون ور میگن عفونت لگنم میشه هیدرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.