خانما دوران بارداری تا چه حد آرایش میکنید

۱۵ پاسخ

هیچی.

اگه جای خاصی برم یه تینت میزنم فقط و فر مژه

تقریبا هرروز😅درسته اکثراً خونم ولی خیلی دوس دارم ارایش کردنو چرا باید ضرری داشته باشه آخه ؟

مثل قبل که ارایش میکردم بازم بیرون رفتنی انجام میدم

در حد صفر

وقتی میرم بیرون فقط آرایش میکنم مثل قبل کامل

مثل قبل ارایش کامل

به زور موهامو شونه میکنم وصورتم میشورم چه برسه به ارایش😂😂😂😂

مثل قبل آرایش کامل دارم فقط رژ نمیزنم

من هیچی الان حدود ۱ ساله چون کلن شوهرم بدش میاد منم انجام نمیدم با اینکه کلی هم وسایل آرایش دارم خودم دوس دارم ولی اون نه منم دیگه عادت کردم

هیچی جز کرم ضدافتاب مخصوص بارداری

آرایش نمیکنم ب ریملی فقط میزنم

من تا الان فعلا هیچی.فقط یه ضد افتاب لافارر دوران بارداری .حتی لبام ترک ترک و پوست پوست شده از ترسم رژ هم نمیزنم .ورم هم کرده صورتم عین زامبی ها شدم😬😂

فقط وقتی برم مهمونی یا جای مهم در حد پنکک و ضدآفتاب و ریمل و رژ

هیچی...

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری