دکترم گفت سرب داره نزنی بهتره منم نزدم
تینت سرب نداره خانوما ؟
من سعی کردم خیلی کمش کنم جاهای مهم فقط
چون خیلی سرچ کردم گفتن موادی ک توشون هست جذب پوست میشه و بعضیاشاسیب زنندست یک در هزار تاثیرشو میزاره ولی خوب ادم استرس میگیره
رژ بدون سرب
کرم پودر بدون الکل و المینیوم
مام بدون المینیوم
من اصلا انجام ندادم با اینکه دکترم گفت اشکال نداره بالاخره مواد به کار رفته توش خوب نیس
من کلا هیچ ارایشی نمیکنم چون جذب بدن میشه برای جنین ضرر داره بخصوص ۴ ماه اول
فقط کرم ضد افتاب بارداری میزنم
رژلب بدون سرب بزن مشکلی نداره
سرمه هم ک بد نیست کلا
منکه از اول انجام دادم
در حد ریمل و مداد چشم و رژ و ضدافتاب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.