۱ پاسخ

اگر به هر دلیلی اذیت میشی یا دوست نداری، شیر خودت رو نده
بچه قبل از هرچیزی یه مادر خوشحال و راضی میخواد
ولی قدرت اینو هم داشته باش که به فضولها و دکترهایی که میگن چرا شیر خودتو ندادی ، راحت و ریلکس جواب بدی.
من چون از شیر دادن خوشم نمی‌اومد، از اول شیر خشک دادم
برای اینکه اطلاعات هم داشته باشی، شیر مادر این مزیت رو نسبت به شیر خشک داره که آنتی بادی های اسهال، سرماخوردگی و گوش درد رو تا چند ماهگی به بچه میده
ولی معنیش این نیست که اگر بچه ای شیر خشک بخوره حتما اسهال و اینا میگیره
معنیش اینه که بدن بچه هایی که شیر مادر میخورن صرفا نسبت به این سه تا مشکل، قوی تره

سوال های مرتبط