خانما برا پسرتون چی گرفتید میشه عکس بدید

۶ پاسخ

اینو گرفتم برا بیرون،برای تو خونه هم تکپوش وشلوارک که راحت باشه

تصویر

من کت شلوار کتان زاپدار گرفتم

البته دو دست هم برای وقتی که هوا گرم شد گرفتم ، این برای همون چند روز اول خوبه
دو دست هم تو خونگی که اگه رفتیم خونه‌ی کسی راحت باشه

تصویر

من امشب میخوام برم ببینم چی گیرم میاد

من توتاپیکام هست واسه دندونیش پوشوندم

هنوز هیچی

سوال های مرتبط