اینو گرفتم برا بیرون،برای تو خونه هم تکپوش وشلوارک که راحت باشه
من کت شلوار کتان زاپدار گرفتم
البته دو دست هم برای وقتی که هوا گرم شد گرفتم ، این برای همون چند روز اول خوبه
دو دست هم تو خونگی که اگه رفتیم خونهی کسی راحت باشه
من امشب میخوام برم ببینم چی گیرم میاد
من توتاپیکام هست واسه دندونیش پوشوندم
هنوز هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.