۵ پاسخ

درد نداشتی رفتی؟چرا رفتی بیمارستان؟

انشالله با کمترین درد زایمان کنی خدا به همراهت🙏🏻

چند سانت رفتی بیمارستان از تجربیاتت بگو

زلیمان با ورزش و ماماهمراه یعنی زایمانی که از اول با برنامه ریزی پیش رفته

یعنی طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط