سلام سنو آنومالی چند هفته میگیرن
سلام من توهفته ۹ بارداری هستم و۱۰روزپیش فهمیدم باردارم وچندتاقرص میگرن ویه دیکلوفناک خوردم خواستم ببینم برابچم ضررنداره
انگاری پسر بچت
تروخدا دعا کنین برام ک سالم باشه بعد ۲۲ سال اونم با ای وی اف بچه دار شدم🥲
دو قلو بوده؟ یکی از قلها مث اینک تشکیل نشده بوده یذره هم انتی بالاست ک ایشالا ازمایش میدی سالمه
سلام تاپیک آخرم رو جواب میدین🙏🙏🙏
۲ قلو بودی درسته؟
همه چی نرماله فقط عدد ان تی ۲.۰۶هست که احتمالا درخواست سلفری بده برا منم ۲.۰۸ بود ۳روز پیش سنو ان تی دادم امروزهم سلفری دادم
خوبه خوبه
نشون دکترت ندادی هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.