سلام دوستان جواب سونا انتی من چطوره؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام سنو آنومالی چند هفته میگیرن

سلام من توهفته ۹ بارداری هستم و۱۰روزپیش فهمیدم باردارم وچندتاقرص میگرن ویه دیکلوفناک خوردم خواستم ببینم برابچم ضررنداره

انگاری پسر بچت

تروخدا دعا کنین برام ک سالم باشه بعد ۲۲ سال اونم با ای وی اف بچه دار شدم🥲

دو قلو بوده؟ یکی از قلها مث اینک تشکیل نشده بوده یذره هم انتی بالاست ک ایشالا ازمایش میدی سالمه

سلام تاپیک آخرم رو جواب میدین🙏🙏🙏

۲ قلو بودی درسته؟

همه چی نرماله فقط عدد ان تی ۲.۰۶هست که احتمالا درخواست سلفری بده برا منم ۲.۰۸ بود ۳روز پیش سنو ان تی دادم امروزهم سلفری دادم

خوبه خوبه

نشون دکترت ندادی هنوز

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الین💗 مامان الین💗 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان وتودلی مامان علیسان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان قند عسل 🍒🧸 مامان قند عسل 🍒🧸 ۵ ماهگی