مال منو گفت تا زایمان
میگن برای رشد بهتر جنین و خون رسایی ب جنین منم میخورم گفته تا پایان بارداری
یه هفته قبل زایمان
آسپرین چرا؟
یکی دو هفته قبل زایمان
من تو بارداریام خوردم تا هفته 33
اسپیرین برای چی خوبه تو بارداری؟
به من گفتن تا آخر بارداری باید بخوری دقیق نمیدونم کی قطع کنه
به من گف ۳۶هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.