مناز ۱۰ هفته دارم میخورم قبلش هیچی نمیتونستم بخورم اصلا
از اول این هفته باز حالت تهوعم شروع شده حتی با وجود قرص ولی غذا حداقل میتونم بخورم نمیدونم چ مرگمه😭
منم دیمن هیدرنات از ۷هفته تا ۱۱ هفته که تهوع داشتم مصرف کردم دکترم گف دمیترون نخورم
به من دکتر داد من تهوع نداشتم ولی قرص عفونتم تهوع میآورد فقط تا موقعی که اونو میخوردم مصرف کردم خیلی خواب اور بود 🥴
دکتر برای من دمیترون نوشت
گفتن دیمن هیدرنات مجاز نیست
دکتر داده بهت ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.