۴ پاسخ

من دمیترون میخودم اگه نمی‌خوردم میمردم

چرا گفت نخوری

بمن دکتردیمن هیدرینات داده ولی تابه حال مرگ نیفتم نمیخورم

من از هفته ۱۲ اندانسترون میخورم اگه نخورم یه لحظه رو پا بند نیستم از تهوع و استفراغ

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری