این کفشو برا دخترم خریدم قشنگه ؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سامبا ها خیلی خوشگلن ولی متاسفانه کفش های راحتی نیستن و پا رو اذیت می کنن
همیشه سعی کن کفشی بگیری که کف پاشنش از کفیش کمی بلند تر باشه هیچ وقت صاف نگیر
کفش مهم ترین چیزه

یکم وسایل پسرونه نمیخری؟

کاش یکمی دخترونه تر می خریدی

عالیه مبارکه🌹

بنظرم پسرونست

کپی کتونی خودم و رسا

منم اینو برا پسرم گرفتم

تصویر

خوشملهههههه

منم لنگه همینو برای پسرم خریدم

تصویر

گوگولیه😍

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی