نده اصلا و ابدا
چقدر مادرت طرف داداشته همیشه تاپیکاتو میخونم انگار شما باهاش ناتنی هستید گفتش بگو پس چرا به همه نوه ها یه اندازه میدید بعدم اونا پدر بزرگ مادر بزرگن ربطی به داداشت نداره
بهترین کار میکنی
هروقت تاپیک هایی که مربوط به داداشت و زنداداشته اینقدرررر لجم میگیره 😑اصلا نده با هرکس باید مثل خودش رفتارکرد
نه اصلا بد نیست متقابل هست
نه نده
نه نده کلا رسم عیدی رو برانداز که اذیت نشی و حرصم نخوری
اگه دادی دیگه اینجا سوال نپرس
یعنی چی چه حرفیه
وضعیت خرابه
دلم میخواست بگم حالا بده بچه ها از عمه شون یادشون میمونه
ولی خب تو این وضعیت هرکس هرجقدر داد همونقدر بده تو هم
فامیل ما که اینجوریه مثلا اگر ما ۲۰۰ بدیم به بچه شون، و ما دوتا بچه داشته باشیم اونا نفری ۱۰۰ میدن که دقیق همون دربیاد
بچه های برادرتم با خنده راهی کن الکی سرتو شلوغ کن بچه بغل بگیر و اینا موقع خداحافظی که مثلا یادت رفته
نه عزیزم هیچ فرقی بین تو و بچه های اون نیست هرکی بچش براش ارزش داره،
بحث پول نیست بحث ارزش قائل شدنه
کارخوبی میکنی بچه های برادرت ارج و قرب دارن بچه های شما نه
نه نده عزیزم
اگه پول دارید بدید به بچه هاشون حتی کم اینجوری بزرگی خودتونو نشون میدید، ولی در کل جواب سلام علیکه اگه اونا نمیدن شما هم مجبور نیستید بدید
مامانا همشون پسری هستن.
واسه اینکه نره رو اعصابتو مجبورت نکنه بگو باشه میدم اما کار خودتو بکن
ما که هرکی هرچی بده همون لحظه میدیم دست بچش. من یه بچه دارم کسی بهش عیدی داده، شده به همون خانواده ۳ تا بچه داره برا ۳تاش دادیم.
ولی برادر شما هم اشتباه میکنه. بچه چشم داره تو عید. تنها چیزی که براش خوشحالن همین عیدیاس
نه عزیزم عوض گله نداره
نه اصلا نده
والا شوهرمن ۱۰ برابر ب خواهرزادش میده
مامانشم همیشه تو گوشش میخونه تو داداشی وظیفته بیشتر بدی😂
عزیزم ینی ارزش بچه های تو پایین تره ؟؟ مامانت چقد سمت پسرشه بدم اومد اصلا نده
نده مامانتم اگه حرفی زد بگو باشه اما کار خودت رو بکن
من اولش ک خوندم فکرکردم مجرده حالا ک بچه داره ببخشیدا ولی خیلی رو داره ک میگیره و نمیده
نه اگر نمیدن نده عزیزم
والا عزیزم ب نظر من اشتباه کردی تا حالا هم دادی😐 نده اصلا بزار بفهمه
اگر نمیدن نه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.