۷ پاسخ

سلام چرا ناراحت

ناراحت چرا دخترررر از ۳۷ هفته جنین کاااامله کااامله دیگه آماده ی اومدنههه🥹🥹🥹به سلامت بغلش بگیری گلم کلی ذوق کنننن داری میبینیششش

اب دور بچه هنوزم زیاده یانه؟؟ الان بچه کامل شده دیگه استرس نداشته باش

سلام عزیزم اصلا اشکال نداره استرس نداشته باش منم سی وهشت هفته بیست چهارم فشارم از استرس رف بالا سزارین کردم الانم دخترم بغلمه، مثل ت خیلی استرس وترس داشتم ولی خدا رو شکر ب خوشی تمومشد

ناراحت چرا خوبه که نی نیو میبینی

چرا؟؟ ان شاء الله که خیر عزیزم

چراعزیزم؟

سوال های مرتبط