مامانا واسه رفلاکس نوزادتون چه دارویی مصرف میکنید ؟؟

۵ پاسخ

من قرص نکسیوم میدم یه کم بهتر شده

فاموتیدین
خیلی خوبه

ساشه اس امپرازول ولی رفلاکس پنهانش خوب شده ولی بالا اوردنشو همچنان داره بعد شیر خوردن

کیدیزول
اونم فعلا اثر نکرده تقریبا دو هفته میشه

به من امپرازول داده ۳روز استفاده میکنم فعلا که جواب نداده 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و نیکا مامان علیرضا و نیکا ۳ ماهگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد