۱۳ پاسخ

به سلامتی عزیزمممم

مبارکه خوشقدم باشه براتون

ای جانم ب سلامتی😍♥️♥️

من الان تو ۳۹ هفتع رفتم درد دارم ولی زیاد نیس تو واژنم و کمرم درد میکنه ولی تاریخ زایمانم برا ۲ هفته دیگس بنظرت الان زایمان میکنم یا دو هفته دیگه

مبارکااا باشه قدمش خیر باشه

مبارک باشه عزیزم
میشه بهم بگی دکترت کی بود و کدوم بیمارستان بودی؟؟

مبارکه،نامدار باشه😍🥰

عزیزمم بسلامتی باشه

ای جانمممم🌸🌸🌸
خیلی تبریک میگم خانوم ♥️الهی که قدمش خیر باشه

بسلامتی مبارک باشه عزیزم🌸

مبارکه عزیزم چند کیلو بود؟

مبارکه قدمش براتون خیر و پربرکت باشه 😍🥰

ايشالا بسلامتى😍 سزارين بودى؟ راضى بودى از سزارين؟

سوال های مرتبط