اتفاقا من برعکس نظر بقیه باهاش همدلی میکنم هم قدش میشم تو چشماش نگاش میکنم میگم میدونی دوست داری هنوز بیرون باشی باشه یکمی دیگه میریم یا فردا میریم کلا این باشه معجزه میکنه بعد که یکمی اروم شد حواسشو پرت میکنم و با چیز دیگه جایگزین میکنم
هیچکس با جیغ و گریه حالش بد نمیشه..سعی کن ازش دور شی خودتو مشغول یه کاری کن…فک کنه تو توجه نمیکنی ببین چجوری آروم میشه…هرچی بگی نکن بدتر میکنه
منم با گریه همه چی میخواد وقتی چیزی واقعا راهی نداره و اجباره اصلا اهمیت نمیدم و کار خودمو میکنم مثلا همین مثالت اصلا اهمیت نده بدون هیچ توضیحی یه خوراکی چیز جالبی بزار جلو دستش و توجهش رو با وسیله جلب کن نه گفتگو
دخترخواهرم امروز انقدتوجمع اینکارو کرد همه سرشون دردگرفت ناراحت شدن واقعا من اومدم خونه ازسردرد یه قرص خوردم خواهرمم میگه انقدهرچی ازدستش میگیرید عصبانی میشه مثلاگوشی میخواست باطری میخواست کتاب دخترم میخواست🫤واقعا ادم به مرزدیونگی میرسه
پسرمنم دقیقا همین سر هرچیزی جیغ وحشتناک هرروز سردرد میشم
پسر و دختر منم دقیقا همین مدلین
عزیزم به خاطر سن شون هست پسر من تا ماه پیش اصلا این اخلاق ها رو نداشت الان هر چی میگیم گریه میکنه باید زمام بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.