۷ پاسخ

برامنم همینه جیغ و داد خودشو میزنه درو دیوار که جرا اومدیم خونه دیونمون کرده

دختر منم تا برمیگردیم جیغ و داد و گریه راه میندازه با اینکه من خیلی کم میبرمش بیرون به بردن زیاد نیست که عادت کنه
ولی خدا رو شکر بچم زود تسلیم میشه و آروم میشه
سعی کن تا رسیدی خونه با چیزی که دوس داره سرگرمش کنی یادش بره

برعکس بچه من بچه خونگیه🥹😂

همه بچه ها این جورین تا 4 5سالگی باید با یه چیز دیگه سرگرم کنی

اکثرا بچه ها اینجورین.من با یه چی دیگه گولش میزنم مثلا میگم بریم خونه توپ بازی یا اب بازی کنیم یا میگم بریم پنکیک درست کنیم.بعضی اوقات جواب میده ولی واقعا بعدش باید اون کارو ک گفتم کنم چون ا‌ه نکنم بی اعتماد میشه

وای دقیقا پسرمن هرجا میریم برگشتن جنگ میشه میخوایم از ماشین پیاده شیم بیایم خونه گریه میکنه شدید امروزم رفته بود خونه مامانم میخواستیم بیایم گریه میکرد نمیومد وای بابدبختی سوار ماشین شدیم

پسرمنم همینطوریه هم میرسیم تو حیاط گریه هاش شروع میشه که نریم خونه

سوال های مرتبط

مامان 🍒ایلین موفرفری مامان 🍒ایلین موفرفری ۱ سالگی
اومدم غر بزنم 🥲 ایلین خیلی اذیت میکنه سر موضوع های کوچیک غر میزنه قهر میکنه . اگر چیزی بخواد دیر تر بهش بدیم یا مخالفت کنیم میره قهر میکنه تو اتاق انقدر گریه میکنه جیغ میزنه منتظره بریم دنبالش اگر نریم بیشتر جیغ میزنه گریه میکنه اخرم ب چیزی ک میخواد میرسه . میخوام پوشکش کنم گریه میکنه نمیزاره شلوار پاش کنم جیغ میزنه نمیزاره . لباس عوض کنم انقدر گریه میکنه . جایی میخوایم بریم تا لباس میپوشه حاضرش کنم یکساعت طول میکشه اخرم با گریه . تامن یا مامانم و شوهرم دستشویی میریم ایلین جلوتر میره نیم ساعتم تو دستشویبه گاهی جیش میکنه گاهی الکی برا اب بازی میره . میخواد شبا بخوابه انقدر اذیتم میکنه تا بخوابه جونمو ب لبم میرسونه . غذا میخواد بخوره همه جا رو پر میکنه . اونوقت اگر خونه مامانم یا مادرشوهرم باشه و منو شوهرم اونجا نباشیم انقدر دختر خوبیه و اذیت نمیکنه گریه نمیکنه ک مادر شوهرم میگه اینجا گریه نمیکنه چرا اونجا گریه میکنه
خیلی خستم 😔😔😔😔😔😔😔😔

پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر فرزندپروری پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر مادر پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر فرزندپروری پوشک شیرخشک شیردهی شیردهی مادر فرزندپروری پوشک ###########################
پوشک #شیرخشک #بچه #مادر #فرزندپروری #واکسن