برامنم همینه جیغ و داد خودشو میزنه درو دیوار که جرا اومدیم خونه دیونمون کرده
دختر منم تا برمیگردیم جیغ و داد و گریه راه میندازه با اینکه من خیلی کم میبرمش بیرون به بردن زیاد نیست که عادت کنه
ولی خدا رو شکر بچم زود تسلیم میشه و آروم میشه
سعی کن تا رسیدی خونه با چیزی که دوس داره سرگرمش کنی یادش بره
برعکس بچه من بچه خونگیه🥹😂
همه بچه ها این جورین تا 4 5سالگی باید با یه چیز دیگه سرگرم کنی
اکثرا بچه ها اینجورین.من با یه چی دیگه گولش میزنم مثلا میگم بریم خونه توپ بازی یا اب بازی کنیم یا میگم بریم پنکیک درست کنیم.بعضی اوقات جواب میده ولی واقعا بعدش باید اون کارو ک گفتم کنم چون اه نکنم بی اعتماد میشه
وای دقیقا پسرمن هرجا میریم برگشتن جنگ میشه میخوایم از ماشین پیاده شیم بیایم خونه گریه میکنه شدید امروزم رفته بود خونه مامانم میخواستیم بیایم گریه میکرد نمیومد وای بابدبختی سوار ماشین شدیم
پسرمنم همینطوریه هم میرسیم تو حیاط گریه هاش شروع میشه که نریم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.