اومدم غر بزنم 🥲 ایلین خیلی اذیت میکنه سر موضوع های کوچیک غر میزنه قهر میکنه . اگر چیزی بخواد دیر تر بهش بدیم یا مخالفت کنیم میره قهر میکنه تو اتاق انقدر گریه میکنه جیغ میزنه منتظره بریم دنبالش اگر نریم بیشتر جیغ میزنه گریه میکنه اخرم ب چیزی ک میخواد میرسه . میخوام پوشکش کنم گریه میکنه نمیزاره شلوار پاش کنم جیغ میزنه نمیزاره . لباس عوض کنم انقدر گریه میکنه . جایی میخوایم بریم تا لباس میپوشه حاضرش کنم یکساعت طول میکشه اخرم با گریه . تامن یا مامانم و شوهرم دستشویی میریم ایلین جلوتر میره نیم ساعتم تو دستشویبه گاهی جیش میکنه گاهی الکی برا اب بازی میره . میخواد شبا بخوابه انقدر اذیتم میکنه تا بخوابه جونمو ب لبم میرسونه . غذا میخواد بخوره همه جا رو پر میکنه . اونوقت اگر خونه مامانم یا مادرشوهرم باشه و منو شوهرم اونجا نباشیم انقدر دختر خوبیه و اذیت نمیکنه گریه نمیکنه ک مادر شوهرم میگه اینجا گریه نمیکنه چرا اونجا گریه میکنه
خیلی خستم 😔😔😔😔😔😔😔😔

پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر فرزندپروری پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر مادر پوشک شیرخشک شیردهی بچه مادر فرزندپروری پوشک شیرخشک شیردهی شیردهی مادر فرزندپروری پوشک ###########################
پوشک #شیرخشک #بچه #مادر #فرزندپروری #واکسن

تصویر
۱۶ پاسخ

چونکه هرچیزی خواسته با گریه بهش دادی عادت کرده دیگه
چندبار ک گریه کرد و توجه نکردی خوب میشه یاد میگیره قرار نیست همه چیز با گریه و قهر ب دست بیاد

دختر منم همینه
یه جا میخوندم بچه ها پیش مادرشون بدترین ورژن خودشون هستن چون امنیتشون کامله
تا جایی که میتونی لحظه ای که چیزی میخواد و گریه میکنه حواسش رو پرت موضوع دیگه ای کن
فکر کنم یکم هم به خاطر سنشون هست دارن حس استقلال رو درک میکنن

چه گوگولیه😍

ای ننه قیافشو چ گوگولیه😂😍لوس خانوم

دختر منم همینه بعضی وقت ها خودم و میزنم به اون راه انگار بچه من نیست🥸

عزیزم این کارها درسن دخترتون طبیعیه برای بعضی بچه ها کمتره بعضی ها بیشتر.در رابطه با حرف اخرتون.کوچولوتون چون کنار شما احساسی امنیت و ارامش دارن راحتن و همه کارمیکنن.ولی وقتی شما هانباشید دیگه خودش نیست سعی میکنه خوبه باشه ک یوقت دیگران ازش ناراحت نشن معذبه

وااای دقیقا پسر منو توصیف کردی خیلی خیلی خسته ام

مثلا برای پوشک سعی کن براش به بازی تبدیلش کنی اول یکی از عروسکاش رو باهم پوشک بکنین بعد از خودش کمک بخواه که بره پوشک بیاره یا مثلا بگو بره ار کمدش خودش انتخاب کنه کدوم شلوار رو بپوشه
اینا کمک میکنه

تو تنها نیستی پیرمون کرده پیییر قشنگ عکسای الانو با دو سال پیش مقایسه میکنم ۱۵ سال پیرتر شدم🤣

من هروقت قهرکنه میرم سرموگرم‌میکنم یامیرم اتاق خودش میاداسمموصدامیزنه شماهم امتحان کن محلش نذارخودش بیاد

روانشناس کودک برو.. بهتر میفهمی چیکارکنی

هیچ بچه ای با گریه نمیمیره چون سنش کمه هرچی میخواد بهش بدید اگرم نامعقول بود بهش نه گفتید دیگه کوتاه نیایید ساعت بازی باهاشم زیاد کن که رابطش باهات بهتر بشه

دونه ب دونه و خط ب خطش انگاری دختر منو توصیف کردی واقعا مغزم‌نمیکشه. تو دعواش میکنی؟من‌گاهی دعواش میکنم صدامو بالا میبرم پشیمون میشم

دقیقا دختر منم میریم جایی وایمیسته بعد میایم تلافی اون یه ساعتم که گریه نکرده در میااره
دختر منم روزی شونصد بار بی خود قهر میکنه و گریههه ولی نمیره اتاق خودشو پرت میکنه روزمین و سرشو میخاد بزنه زمین من نمیزارم بزنه😵‍💫

لوسش کردین
منم همینه مشکلم

خوددداااا لوسه دیگه واسه شما

سوال های مرتبط