۸ پاسخ

گلم ب سلامتی کودوم بیمارستان زایمان کردی

چیشدزایمان کردی کیسه ابت پاره شد یاچی ؟؟

همچی میتونی بخوری گلم

کشمش رو با کره طببعی تفت بده بخور، کنجدم بریز توش، خشیل، کاچی برای صبحونه، سعی کن گوشت بخوری، اب میوه طببعی، شیرموز شیره مغزیجات

😅 خدا سرشاهد گاهی یادم میره چیزی بخورم همش به فکر بچه ام 😅 ۱۰ روز زایمان طبیعی کردم خودمو یادم رفته انقدر که بچه ادیت میکنه

کمپوت آناناس و گلابی
مایعات
کاچی
شیره انگور
آبمیوه های صنعتی رو نخور

منم فردا تاریخ زایمانمه ولی هنوزم هیچ خبری ازدردنیست؟!

ما از عطاری داروی زاجی میگیریم رو غذا میریزیم غذا هارو با روغن زرد حیوانی درس کنیم
دمنوش رازیانه و زیره بخور برا افزایش شیر هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری